Підготовка професійних пілотів за комплексним курсом CPL/IR (А)

Image

Метою комплексного курсу CPL/IR (А) є підготовка пілотів до

кваліфікаційного рівня, необхідного для одержання свідоцтва CPL(А)/IR та

експлуатації однопілотних багатодвигунних літаків комерційних авіаційних перевезень.

Курс включає навчання, що проводиться з метою отримання свідоцтва

комерційного пілота (літак) CPL(A)/IR із рейтингом ПС класу багатодвигунний

поршневий літак (земля) - MEP(L), а також ПС класу однодвигунний

поршневий літак (земля) - SEP(L).

Теоретична підготовка для отримання свідоцтва

комерційного пілота (літак) - CPL(A)/IR, має об’єм 501 годину теоретичних занять без врахування часу на екзамени.

Ця програма складається із наступних дисциплін, які поєднано у три модулі:

Модуль 1

  • 081 Principles of Flight (Aeroplane) 51 годин
  • 081 Principles of Flight (Aeroplane) 51 годин
  • 081 Principles of Flight (Aeroplane) 51 годин
  • 081 Principles of Flight (Aeroplane) 51 годин
  • 081 Principles of Flight (Aeroplane) 51 годин
  • 081 Principles of Flight (Aeroplane) 51 годин

Модуль 2

  • 061 General Navigation 36 годин
  • 062 Radio Navigation 48 годин
  • 033 Flight Planning and Monitoring 36 годин
  • 010 Air Law 27 годин
  • 032 Performance (Aeroplane) 33 годин
  • Всього за модулем 2 - 180 годин

Модуль 3

  • 021 01/04 Airframes and Systems 36 годин
  • 021 02 Electrics 24 годин
  • 021 03 Powerplant 24 годин
  • 070 Operational Procedures 21 годин
  • 022 Instrumentation 48 годин
  • Всього за модулем 3 - 153 годин
  • Всього за курсом – 501 годин

Теоретична підготовка щодо конкретного типу ПС класу MEP(L)

Теоретична підготовка щодо конкретного типу ПС класу MEP(L) виконується у об’ємі 7-ми годин та складається із наступних дисциплін:- Конструкція та обладнання літака, експлуатація систем у нормальних та особливих випадках польоту;- Обмеження; - Льотно-технічні характеристики, льотне планування;- Навантаження, центрування та технічне обслуговування;- Порядок дій в аварійних ситуаціях;- Спеціальні вимоги для розширення кваліфікаційної оцінки типу для заходу на посадку за приладами аж до відносних висот прийняття рішень, менші ніж 200 футів (60 м);- Спеціальні вимоги до літаків з "скляною кабіною екіпажу" з системою EFIS- Системи керування польотом(FMS)
Комплексний іспит – мінімум 60 запитань. Час на іспит - 1 година.Для програм теоретичної підготовки курсу CPL/IR використовуються теоретичні матеріали компанії PedPilot та конспекти лекцій, розроблені інструкторським складом ATO VAA. Лекції відповідають тематиці PART-FCL.
Курсант має закінчити навчання упродовж 18 місяців. Наступний розклад надано для загальної інформації. Розклад може змінюватися залежно від: - Можливості курсанта;- Наявності погодних умов; - Інші експлуатаційні обмеження.
Групи до 12 осіб із можливістю віддаленого навчання завдяки використанню програми ZOOM. За бажанням можлива організація групи від 3-х курсантів з індивідуальним графіком навчання.